FAQ
© 2020 Staats- und Universitätsbibliothek
Hamburg, Carl von Ossietzky

Öffnungszeiten heute12.00 bis 18.00 Uhr alle Öffnungszeiten CoVid-19 / Serviceinformation

Deutsch

Journal of Euromarketing

Availability: Nur für einen Teil der erschienenen Jahrgänge zugänglich.
Licensed Period: Nationallizenz: Jg. 1 (1991) - Jg. 8 (2000)   ReadMe
Remaining Periods: Homepage of the journal
Fulltext: http://emedien3.sub.uni-hamburg.de/ezb/start?ezbid=36698&title=Journal
Homepage(s):
Fulltext available since: Volume 1 (1991)
Fulltext available until: Volume 18 (2009)
Publisher: Routledge, Taylor & Francis Group
ZDB-ID: 2069733-8
Subject(s):
E-ISSN(s): 1528-6967
P-ISSN(s): 1049-6483
Appearance: Volltext, Online und Druckausgabe
Costs: kostenpflichtig
Pricetype annotation: kostenlos mit Druckausgabe (Campuslizenz)
Comment: 2010 aufgegangen in: Journal of Global Marketing The Journal of Euromarketing aims to meet the needs of academicians, practitioners, and public policymakers in the discussion of marketing issues pertaining to Europe. It helps to increase our understanding of the strategic planning aspects of marketing in Europe and the marketing aspects of the trading relationship between European and foreign firms.
  List of participate institutions which offer full access.

Zur Fachübersicht

powered by EZB

Kontakt:

Bibliothekarische Auskunft


Öffnungszeiten: Mo-Fr 9-21, Sa 10-18
E-Mail: auskunft@sub.uni-hamburg.de
Telefon: +49 40/42838-2233
Telefax: +49 40/42838-3352